Klienti, nákup a prodej, e-shop, katalog produktů, fakturace.

ERP systém podporuje základní obchodní, ekonomické a evidenční funkce. Nabídne vám vždy aktuální podklady a zajistí hladký průběh odbavení objednávek.

Klienti

Aplikace slouží k evidenci firem, jejich adres a kontaktních osob. Samozřejmostí je výběr typu adres a kontaktních údajů.

Nákup a prodej

Modul zabezpečuje pokrytí firemních procesů v oblasti nákupu a prodeje vlastních výrobků a služeb, stejně jako nakupovaného a prodávaného zboží.

E-shop

Administrace celého internetového obchodu probíhá v jednotném prostředí našeho systému a lze jej do velké míry přizpůsobit požadavkům provozovatele.

Fakturace

Online propojení na e-shop a jednoduchá administrace přímo v e-shopu, automatické vystavení faktur. Přehledné rozdělení přijatých a odeslaných faktur.

Poznejte výhody ERP systému

Centralizace dat

Různé funkce a oddělení firmy jsou integrovány do jednoho ERP systému, což umožňuje centralizované ukládají dat a transparentnost napříč celou organizací.

Priority odbavení

Všechny oddělení a pobočky firmy používají v rámci systému stejné postupy a metodiky, což snižuje chybovost.

Zkrácení doby odbavení

Díky automatizaci procesů a sdílení dat mezi různými odděleními může ERP systém zlepšit efektivitu podnikových operací.

Řiďte svůj byznys z jednoho místa

VÁŠ DIGITÁLNÍ ERP SYSTÉM

ERP systém vám poskytne aktuální přehled o situaci firmy a možnost rychle reagovat na změny trhu. Jeho předností je schopnost řídit e-shop i skladové zásoby společně z jednoho místa, a tím zajistit plynulý průběh odbavení objednávek a jednotlivých obchodních případů.

Přesvědčte se přínosy ERP systému

Úspora provozních nákladů

Přehledná evidence kontaktů

Jednotná administrace e-shopu

Automatické vystavení faktur

Odesílání štítků dopravcům

Aktuální manažerské reporty

OVĚŘENO V PRAXI

Kdo ERP systém už využívá?

Nejste první, nebuďte poslední

Aleš Mrkáček

jednatel

„Vzájemná spolupráce je postavena na přátelské úrovni, vzájemném respektu a důvěře. Ať už v rámci implementace nebo běžném provozu, jsme se společností E LINKX a jejími zaměstnanci spokojeni, vždy se nám snaží vyjít vstříc a splnit naše požadavky.“

MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ

Jsou informace na e-shopu propojeny se skladovými?

Jsou informace na e-shopu propojeny se skladovými?

Jsou informace na e-shopu propojeny se skladovými?

Jde systém napojit na externí aplikace, jako je například elektronická výměna dat, nákupní portál apod.?

Jde systém napojit na externí aplikace, jako je například elektronická výměna dat, nákupní portál apod.?

Jde systém napojit na externí aplikace, jako je například elektronická výměna dat, nákupní portál apod.?

Můžeme systém propojit s analytickými nástroji?

Můžeme systém propojit s analytickými nástroji?

Můžeme systém propojit s analytickými nástroji?

Jaká je cena aplikace?

Jaká je cena aplikace?

Jaká je cena aplikace?

CESTA K ÚSPĚCHU

Co bude následovat?

Celým procesem vás provedeme krok za krokem

1

Inicializační schůzka

Domluvíme si schůzku, představíme vám aplikace a zodpovíme dotazy.

2

Návrh řešení

Upřesníme si danou konfiguraci aplikace a doplníme specifikaci dle vašich potřeb na míru.

3

Implementace

Po doručení a akceptaci objednávky se pustíme do práce.

4

Ověření

V průbehu vývoje se několikrát sejdeme a potvrdíme si směr. Využíváme prvky agilního vývoje.

5

Testování

Zahájíme testovací provoz pro dolazení všech provozních procesů. Upravíme k vaší spokojenosti.

6

Ostré spuštění

Již za pár měsíců od objednávky můžete fungovat efektivněji díky naším Aplikacím pro firmy.

KONTAKTUJTE NÁS

Digitalizujte pomocí ERP systému už dnes

Jsme pro vás partnerem

Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě.

Doručením to nekončí

Stavíme na dlouhodobé spolupráci.

Podpora rozvoje

Pomůžeme vám kráčet kupředu.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Naši specialisté jsou připraveni vám pomoci

+420 597 444 777

obchod@elinkx.cz

DEJME SE DO TOHO

Začněte digitalizovat už dnes

Digitalizace podpoří vaše podnikání a podpoří váš úspěch