Spolehlivé překladiště
Cross docking, výdejní místa, dopravci, komunikace.
Aplikace podporuje procesy spojené se svozem, přebalením a následným rozvozem zboží, palet, materiálů apod. k dalším zákazníkům bez nutnosti skladování.
Cross docking
Při příjmu objednávek nedochází k zaskladnění zboží do běžných skladových pozic, ale je uloženo přímo na expediční lokace.
Komunikace s dopravci
Aplikace E-send posílá informace k zásilkám od přepravců, a to včetně možnosti tisku přepravního štítku.
Výdejní místa
Správa výdejních míst zahrnuje evidenci položek daného místa s možností nastavení otevírací doby nebo aktivací/deaktivací místa.
E-scan
Naše zařízení E-scan zajišťuje dokumentaci, kontrolu a scenování fyzických parametrů objektu (rozměry, hmotnost, objem, fotky a další).
Poznejte výhody automatizovaného překladiště
Absolutní přehled
Objednávky jsou evidovány přímo na expedičním skladě a poskytují přehled o produktových kartách, prioritách a době odbavení.
Priority odbavení
Pomocí přehledových obrazovek jsou objednávky odbavovány podle definovaných priorit a aktuální situace.
Kalendář příjmů
Efektivnost zaručuje také rezervace časových oken pro příjem objednávek spolu s dokumentací fyzických parametrů objektu.
Logistická aplikace pro přepravu a svoz
VAŠE DIGITÁLNÍ PŘEKLADIŠTĚ
Díky aplikaci pro svoz a následný rozvoz zboží zvládnete obstarat desítky objednávek během dne. Součástí řešení je modul pro depové/skladové operace a modul pro řidiče, který zajistí komunikaci. Vaši zákazníci si jen převezmou zásilku nebo využijí aktivní výdejní místo.
Přesvědčte se přínosy digitálního překladiště
Optimální využití expediční lokace
Nastavení fronty práce při příjmu
Rozvržení umístění zboží podle jeho parametrů
Snadná komunikace s oblíbenými dopravci
Napojení na řešení třetích stran
Zkrácení doby vyřízení objednávek
OVĚŘENO V PRAXI
Kdo už využívá spolehlivé překladiště?
Nejste první, nebuďte poslední
Szymon Ciahotny
jednatel
„Aplikace nám řeší především tok crossborderové miltichannel logistiky a propojení s databází Delivery Get Way, kde jsou desítky přepravních společností po celé EU.“
MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ
CESTA K ÚSPĚCHU
Co bude následovat?
Celým procesem vás provedeme krok za krokem
1
Inicializační schůzka
Domluvíme si schůzku, představíme vám aplikace a zodpovíme dotazy.
2
Návrh řešení
Upřesníme si danou konfiguraci aplikace a doplníme specifikaci dle vašich potřeb na míru.
3
Implementace
Po doručení a akceptaci objednávky se pustíme do práce.
4
Ověření
V průbehu vývoje se několikrát sejdeme a potvrdíme si směr. Využíváme prvky agilního vývoje.
5
Testování
Zahájíme testovací provoz pro dolazení všech provozních procesů. Upravíme k vaší spokojenosti.
6
Ostré spuštění
Již za pár měsíců od objednávky můžete fungovat efektivněji díky naším Aplikacím pro firmy.
KONTAKTUJTE NÁS
Digitalizujte své překladiště už dnes
Jsme pro vás partnerem
Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě.
Doručením to nekončí
Stavíme na dlouhodobé spolupráci.
Podpora rozvoje
Pomůžeme vám kráčet kupředu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Překladištěm to jen začíná, objevte i další aplikace
DEJME SE DO TOHO
Začněte digitalizovat už dnes
Digitalizace podpoří vaše podnikání a podpoří váš úspěch
ZEPTEJTE SE NÁS
Stále máte otázky?
Hoďte za hlavu starosti s implementací. Zaměřte se na svůj byznys. Nechte nás poskytnout vám podporu.